Ducati DesertX ir piedzīvojumu motocikls ar 937 cm³ Testastretta 11° dzinēju, kas attīsta 110 ZS jaudu. Aprīkots ar 21 litru degvielas tvertni, 6 braukšanas režīmiem un pilnībā regulējamu KYB piekari, tas ir piemērots gan asfalta, gan bezceļu braucieniem. Modernās elektroniskās sistēmas nodrošina drošību un komfortu jebkuros apstākļos.
Ducati DesertX ir Ducati atbilde uz mūsdienu piedzīvojumu motociklu prasībām, apvienojot izcilu veiktspēju, modernu tehnoloģiju un retro dizainu.
Dzinējs un veiktspēja
Motociklu darbina 937 cm³ Testastretta 11° L-Twin dzinējs ar 110 ZS jaudu pie 9250 apgr./min un 92 Nm griezes momentu pie 6500 apgr./min. Dzinējs nodrošina vienmērīgu jaudas piegādi gan pilsētas ielās, gan bezceļu apstākļos.
Piekare un bremzes
DesertX aprīkots ar pilnībā regulējamu KYB 46 mm apgriezto dakšu priekšā un KYB monoshock amortizatoru aizmugurē, nodrošinot 230 mm un 220 mm gājienu attiecīgi. Bremžu sistēmu veido divi 320 mm Brembo diski priekšā un 265 mm disks aizmugurē ar Bosch Cornering ABS, kas garantē drošu bremzēšanu dažādos apstākļos.
Elektronika un braukšanas režīmi
Motocikls piedāvā sešus braukšanas režīmus: Sport, Touring, Urban, Wet, Enduro un Rally. Katrs režīms pielāgo jaudas piegādi, ABS un vilces kontroli atbilstoši braukšanas apstākļiem. Papildus ir pieejamas tādas funkcijas kā Ducati Quick Shift, kruīza kontrole, vilces kontrole un Wheelie Control, kas uzlabo braukšanas pieredzi.
Dizains un komforts
DesertX dizains iedvesmots no 1980. gadu Cagiva Elefant, piedāvājot retro izskatu ar modernām LED priekšējām gaismām. Ergonomiskais sēdeklis un regulējamie stūres elementi nodrošina komfortu garos braucienos. Ar 21 litru degvielas tvertni un iespēju pievienot papildu 8 litru tvertni, DesertX ir gatavs gariem piedzīvojumiem.
Praktiskums un uzturēšana
Motocikla degvielas patēriņš ir aptuveni 5,6 l/100 km, nodrošinot līdz pat 375 km nobraukumu ar pilnu tvertni. Apkope nepieciešama ik pēc 15 000 km, bet vārstu regulēšana — ik pēc 30 000 km, kas samazina uzturēšanas izmaksas.