Neatradāt atbildi uz savu jautājumu? Sazinieties ar mums, mēs palīdzēsim. Mūsu kontaktinformācija pieejama šeit. Mobire pilna servisa auto nomas piedāvājumi pieejami šeit.
Pilna servisa auto noma ir automašīnas lietošanas noma, kurā visas ar transportlīdzekli saistītās izmaksas tiek fiksētas vienā nomas maksājumā uz visu periodu.
No kā sastāv pilna servisa auto nomas piedāvājums?
Pilna servisa auto nomas piedāvājums sastāv no 11 dažādiem pakalpojumiem. Mēneša pakalpojums ietver šādus pakalpojumus: transportlīdzekļa lietošana; diennakts serviss; OCTA un KASKO apdrošināšana; apdrošināšanas gadījumu izskatīšana; regulāra tehniskā apkope (atbilstoši nobraukuma ierobežojumam); apkopes, remonta un riepu maiņas organizēšana; sezonas riepu maiņa un uzglabāšana; degvielas uzpildes stacijas karte; rēķinu administrēšana un bezmaksas rezerves automašīna visiem gadījumiem.
Kas ir pirmā auto nomas maksa?
Pirmā auto nomas maksa ir maksājums, kas jāapmaksā pirms transportlīdzekļa saņemšanas. Ja veicat pirmo nomas maksājumu, ikmēneša nomas maksa par atlikušo periodu ir mazāka.
Vai auto nomas perioda beigās automašīnu var iegūt savā īpašumā?
Pēc vēlēšanās klientam, noslēdzoties auto nomas periodam, ir tiesības iegādāties transportlīdzekli par norunāto summu.
Vai varu izbeigt līgumu, ja nonāku saimnieciskās/ finansiālās grūtībās?
Jā, klients var līgumu izbeigt pirms termiņa, par to rakstiski paziņojot un nomaksājot maksu par līguma izbeigšanu (maksa sastāda 3-6 ikmēneša maksājumu apmēru).
Vai auto nomas perioda laikā es varu nomainīt automašīnu?
Jā, auto nomas perioda laikā klients var mainīt transportlīdzekli, par to rakstiski paziņojot.
Vai apdrošināšana jāpērk atsevišķi?
Nē, apdrošināšana (OCTA un KASKO) vienmēr ir iekļauta mūsu auto nomas līgumā, tādēļ transportlīdzekļa nomniekam apdrošināšana atsevišķi vairs nav jāiegādājas.
Vai transportlīdzeklim ziemas riepas ir iekļautas piedāvājumā?
Standart piedāvājumā riepu komplekts neietilpst piedāvājumā. Premium pakotnē transportlīdzekļi tiek nodrošināti ar pirmo ziemas riepu komplektu (4 gab.) vai tas tiek uzglabāts līdz pirmajai riepu maiņai.
Ja esmu cietis satiksmes negadījumā, kuram par to jāziņo?
Ja kāds satiksmes negadījumā ir guvis traumas vai gājis bojā, nekavējoties jāinformē policija un ātrā palīdzība, zvanot pa tālruni 112. Pēc tam par negadījumu jāinformē “Mobire” diennakts servisa centrs, zvanot pa tālruni +371 254 40 055.
Kādi dokumenti man jāiesniedz, ja vēlos nomāt automašīnu?
Ja transportlīdzekli vēlas nomāt juridiska persona, jāiesniedz jaunākais finanšu pārskats: bilance un peļņas un zaudējumu pārskats. Ja transportlīdzekli vēlas nomāt privātpersona, jāiesniedz bankas konta izraksts (par pēdējiem 6 mēnešiem).
Kādas automašīnas pilna servisa auto nomai var saņemt?
Pilna servisa auto nomai var saņemt visus tirgū esošus jaunus transportlīdzekļus. Mājaslapā apskatāmi daži paraugpiedāvājumi, tomēr, ja šajā klāstā neatrodat sev piemērotu transportlīdzekli, noteikti sazinieties ar mums, rakstot uz auto@mobire.lv.
Vai tiek piedāvāti jauni transportlīdzekļi?
Nomas automašīnu klāstā ir gan jauni, gan mazlietoti transportlīdzekļi (pēc vēlēšanās).
Vai varu pats izvēlēties transportlīdzekļa krāsu?
Jā, klients var izvēlēties transportlīdzekļa krāsu un atbilstoši savai vēlmei pievienot arī papildu aprīkojumu.
Vai transportlīdzekli drīkst lietot arī mani ģimenes locekļi?
Jā, transportlīdzekli var izmantot klienta noteiktās personas, kurām “Mobire” izsniedz pilnvaru.
Paldies! Jūs tikko pievienojāt sevi saņēmēju sarakstam. Mēs sūtīsim tikai labākos piedāvājumus un interesantākos stāstus.