Vide ap mums attīstās ātrāk nekā jebkad agrāk, veicinot iespēju un risku mainīgo raksturu. Kā atbildīgam uzņēmumam mums ir svarīgi efektīvi un saudzīgi izmantot resursus, vienlaikus nezaudējot vērtību, ko sniedzam klientiem. Ilgtspējas centieni vienmēr ir bijuši mūsu pavadoņi, taču uzskatām par nepieciešamu sistemātiski un uzmanīgi pievērsties faktoriem ar būtisku ietekmi.
Mobire ir Baltijas vadošais transportlīdzekļu nomas pakalpojumu sniedzējs, kas augstu vērtē ilgtspējīgu domāšanu visās savās darbībās. Mēs esam paraugs atbildībā pret vidi, sociālajā iekļautībā un labas pārvaldības praksē, vienlaikus piedāvājot klientiem vērtīgus un ilgtspējīgus risinājumus.
Nodrošinot transportlīdzekļu nomas pakalpojumus, mēs maksimizējam klienta vajadzībām pielāgotu transportlīdzekļa lietošanu – bez īpašumtiesībām. Atkarībā no klienta vajadzībām mēs primāri pievēršam uzmanību videi draudzīgu transportlīdzekļu izvēlei, kas katru gadu palielina elektro un hibrīdautomobiļu īpatsvaru mūsu autoparkā. Vēlamies vēl vairāk veicināt mūsu darbības ieguldījumu klimata neitralitātes mērķu sasniegšanā un balstīties uz zinātniski pamatotām pieejām vides ietekmes pārvaldībā.
Lai samazinātu vides ietekmi mēs koncentrējamies uz:
Darbinieki ir mūsu uzņēmuma panākumu un ilgtermiņa vērtības radīšanas pamats. Kā darba devējs mēs novērtējam personīgo iniciatīvu un mudinām ieviest inovācijas. Mūsu darbinieku augstais darba devēja ieteikumu indekss liecina, ka viņi jūtas lieliski darba vidē un ieteiktu to arī citiem.
Lai uzturētu darbinieku labklājību, mēs koncentrējamies uz:
Mobire vēlas sniegt pozitīvu klientu pieredzi. Mūsu pakalpojumi ir kvalitatīvi, mums ir spēcīga klientu apkalpošana, un mēs varam apmierināt klientu vajadzības un cerības. Klientu augstais ieteikumu indekss rodas no apmierinātu klientu atsauksmēm, kas ir gatavi ieteikt Mobire kā pakalpojumu sniedzēju citiem. Mēs attīstām pakalpojumus, ņemot vērā klientu vēlmes ilgtermiņa sadarbībai.
Lai nodrošinātu pakalpojumu kvalitāti, mēs koncentrējamies uz:
Klientu izpratnes veicināšanu par ESG un ilgtspējas jautājumiem, lai veicinātu atbildīgāku patēriņu un samazinātu vides ietekmi.
Klientu apmierinātības saglabāšanu, veicinot pakalpojumu pieejamību.
Godīgu un pārredzamu mārketinga politiku, lai dalītos mūsu atbildībā un ļautu klientiem pieņemt izvērtētus lēmumus.
Klientu datu aizsardzību, lai nodrošinātu to mērķtiecīgu apstrādi un privātuma saglabāšanu.
Mēs uzturam vienotu uzņēmuma vadības kultūru, lai nodrošinātu vērtību un mērķu skaidrību kopīgu rezultātu sasniegšanai. Mēs ievērojam labu korporatīvās vadības praksi, nodrošinot korupcijas novēršanu, interešu konfliktu novēršanu un pārredzamību visās uzņēmējdarbības jomās. Augsta uzņēmējdarbības ētika ir būtiska, lai nodrošinātu godīgu un ētisku uzņēmējdarbības vidi, izvairītos no pārkāpumiem un veidotu uzticamas attiecības visā vērtības ķēdē.
Mērķi, kas izvirzīti ESG un ilgtspējas stratēģijas pozitīvās ietekmes palielināšanai, ir integrēti mūsu uzņēmējdarbības stratēģijā un ikdienas darbībās. Mēs pastāvīgi uzlabojam savus procesus, lai mazinātu riskus, kas saistīti ar mainīgo vidi, un cenšamies attīstīt iespējas, kas var radīt būtisku ietekmi visās uzņēmējdarbības jomās. Mēs uzskatām, ka ir svarīgi būt kompetentam partnerim saviem klientiem, veicot ilgtspējīgas izvēles, un mudināt sadarbības partnerus risināt ilgtspējas jautājumus. Kopā mēs varam sasniegt vēl lielāku pozitīvu ietekmi.