Pateicoties savai daudzpusībai un funkcionalitātei, pilsētas apvidus automašīnas jeb SUV ir kļuvušas par populārāko segmentu jaunu automašīnu vidū. Šie izveicīgie automobiļi spēj apmierināt visdažādākās autobraucēju vajadzības, padarot tos par pievilcīgiem auto gan ģimenēm, gan piedzīvojumu alkstošiem cilvēkiem. Pilsētas apvidus automašīnas, pazīstamas arī kā krosoveri, apvieno vieglo automašīnu un apvidus auto labākās īpašības, piedāvājot komfortu, drošību un praktiskumu. Augsta sēdvieta (clearance) un plašs salons nodrošina labāku redzamību un braukšanas komfortu, kas ir svarīgi gan braucot pilsētā, gan garākos ceļojumos. Bieži tiek izvēlētas pilnpiedziņas versijas, kur apvidus režīms nodrošina labāku saķeri un stabilitāti dažādos ceļa apstākļos, piemēram, sniegā vai braucot pa grants ceļu uz vasarnīcu.
Ja esat jauna pilsētas apvidus automobiļa meklējumos, visticamāk, pirmā noteicošā prioritāte būs budžets. Vidējās klases pilsētas apvidus automobiļu pamata modeļu cenas parasti sākas no 25 000 līdz 37 000 eiro, un šo automašīnu augstākā līmeņa aprīkojuma versijas parasti nepārsniedz 50 000 eiro. Mēs palīdzēsim izvēlēties labāko vidējās klases pilsētas apvidus automobili 2024. gadā.
Esam izvēlējušies 7 labākos vidējās klases pilsētas apvidus automobiļu modeļus, kas piedāvā vislabāko vērtību savā cenu kategorijā:
Visi šie modeļi ir atzīti par kvalitāti, uzticamību, braukšanas komfortu un drošības aprīkojumu, kā arī piedāvā plašu funkciju klāstu, kas spēj apmierināt pat visprasīgāko auto pircēju vajadzības. Izvēloties 2024. gada automašīnu no šī saraksta, nevar nokļūdīties, tomēr izvēle starp šiem modeļiem var būt sarežģīta, jo katrs ražotājs piedāvā daudz unikālu nianšu.
Toyota RAV4 | Škoda Kodiaq | Peugeot 3008 | Volkswagen Tiguan | KIA Sportage | Nissan Qashqai | Hyundai Tucson | |
Cena no | 36 900 € | 35 990 € | 32 600 € | 31 500 € | 28 690 € | 26 342 € | 25 990 € |
Mazāk jaudīgākais motors | 2.5 Hybrid Dynamic Force | 1,5 TSI ACT DSG m-Hybrid | Hybrid 136 e-DCS6 | 1.5 eTSI OPF | 1,6 T-GD 2WD | MHEV 140 6M/T | 1.6 T-GDi 150 h |
Pamata aprīkojums | Active | Selection | Allure | City | LX Plus | Visia | Comfort |
Degviela | hibrīds: benzīns/elektro | benzīns | hibrīds: benzīns/elektro | hibrīds: benzīns/elektro | benzīns | hibrīds: benzīns/elektro | benzīns |
Paātrinājums | 8,4 sek. | 9,7 sek. | 10,2 sek. | 10,6 sek. | 10,3 sek. | 10,2 sek. | 10,3 sek. |
Maksimālais ātrums | 180 km/h | 207 km/h | 201 km/h | 198 km/h | 189 km/h | 196 km/h | 189 km/h |
Kombinētais degvielas patēriņš | 5,7l 100km | 6,3l 100km | 6l 100km | 6,1l 100km | 6,6l 100km | 6,3l 100km | 6,7l 100km |
Jauda | 218hp 160kW | 150hp 110kW | 136hp 100kW | 130hp 96kW | 150hp 110kW | 140hp 103kW | 150hp 110kW |
Pārnesumkārba | automāts | automāts | automāts | automāts | manuālā | manuālā | manuālā |
Piedziņa | priekšpiedziņa | priekšpiedziņa | priekšpiedziņa | priekšpiedziņa | priekšpiedziņa | priekšpiedziņa | priekšpiedziņa |
Šajā rakstā salīdzināsim katra modeļa vislētāko versiju un standarta aprīkojumu, jo bieži vien pievilcīga reklāma un bagātīgs piedāvājums nesakrīt ar cenu. Automašīnas cena “no” attiecas uz vislētāko versiju. Nereti dīlercentri reklamē iespaidīgāk aprīkotus automobiļu, kas bieži nāk kopā ar luksusa aprīkojuma līmeņiem vai papildaprīkojumu. Mēs izcelsim, ar kuru aprīkojuma līmeni iegūsiet katra modeļa unikālākās funkcijas un salīdzināsim vairāk nekā 15 dažādus aprīkojuma elementus. Lai standarta versiju ērtāk salīdzinātu, esam sagatavojuši ērti lietojamu tabulu.
Iepazīstot katra auto galvenās īpašības, var pieņemt pārdomātu lēmumu, lai atrastu piemērotāko pilsētas apvidus automobili.
Pilsētas apvidus automobiļus parasti izvēlas komforta un elastīguma dēļ. Tāpat arī, lai nesaskartos ar auto novecošanas īpatnībām. Lai saņemtu visas ērtības ilgtermiņā ir vērts spert soli tuvāk pilna servisa apkalpošanai jeb ilgtermiņa auto nomai.
Pilna servisa auto noma piedāvā jaunu auto ar fiksētu mēneša maksājumu, kurā jau ir iekļauti visi ar auto saistītie izdevumi – apkopes, papildu riepas, apdrošināšanas utt. Papildus tam, ka izdevumi ir vienmērīgi sadalīti uz visu līguma periodu, nevis mainās katru mēnesi (kā tas ir tradicionālā līzinga gadījumā), visa auto lietošanas pieredze tiek pielāgota jums, lai ikdienā nevajadzētu uztraukties par auto saistītiem jautājumiem. Jums nav jāatceras, kad jāmaksā apdrošināšana vai kur novietot ziemas riepas, jo visus ar auto saistītos servisus (izņemot degvielu) nodrošina Mobire.
Cena no | 31,500 € |
Motora jauda no | 1.5 eTSI OPF |
Vislētākais aprīkojums | City |
Degviela | hibrīds: benzīns/elektro |
Paātrinājums | 10,6 sekundes |
Maksimālais ātrums | 198 km/h |
Kombinētais degvielas patēriņš | 6,1 l/100 km |
Jauda | 130 hp 96 kW |
Pārnesumkārba | automāts |
Piedziņa | priekšpiedziņa |
Eiropā augsti novērtētā Volkswagen ir visvairāk pārdotā pilsētas apvidus automobiļu marka. Nav brīnums, ka šis vācu auto ir ieguvis atzinību par savu kvalitāti. VW zīmols iegulda resursus drošības un vadītāja palīgierīču attīstībā, kas ir pieejami jau pat standarta aprīkojumā – Tiguan City.
Tomēr City aprīkojuma līmenim ir dažas nepilnības, piemēram, trūkst Apple CarPlay un Android Auto (kas ir pieejami tikai ar papildus aprīkojumu izvēli) un elektriski salokāmu sānu spoguļu, kurus mūsdienās varētu uzskatīt par standartu. Tādēļ, izvēloties Tiguan, būtu vērts apsvērt Life komplektāciju. Un, ja ļauj budžets, var izvērtēt R-line aprīkojuma līmeni, kas ir elegants un sniedz labu aprīkojumu.
Jaunajā 2024. gada VW Tiguan sākumā var nākties nedaudz pierast pie pārnesuma ātrumkārbas un stiklu tīrītāju novietojuma. Šādas izmaiņas lietošanā sākumā var šķist dīvainas, bet iespējams ātri pierast.
Cilvēkiem, kuri vēlas samazināt degvielas patēriņu, ieteicam apsvērt hibrīdversiju. Jaunajam Tiguan ir gan mild hibrīds, gan plug-in jeb uzlādējamais hibrīds. Elektriskā piedziņa nodrošina vienmērīgāku paātrinājumu un labāku reakciju, tāpēc tas nav tikai degvielas patēriņa jautājums. No otras puses, hibrīds nevarēs konkurēt ar pilnpiedziņu un dīzeļmotora jaudu, tādēļ izvēle ir atkarīga no katra individuālajām vajadzībām!
VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 eTSI Life 30y 110kW
Cena no | 36,900 € |
Motora jauda no | 2.5 Hybrid Dynamic Force |
Vislētākais aprīkojums | Active |
Degviela | hibrīds: benzīns/elektro |
Paātrinājums | 8.4 sek. |
Maksimālais ātrums | 180 km/h |
Kombinētais degvielas patēriņš | 5,7 l/100 km |
Jauda | 218 hp 160 kW |
Pārnesumkārba | automāts |
Piedziņa | priekšpiedziņa |
Latviešu vismīļākais pilsētas apvidus automobilis ir Toyota RAV4. 2023. gadā tas bija vispopulārākais modelis starp pārdotajiem jaunajiem automobiļiem. RAV4 galvenokārt tiek kritizēts par augstu trokšņa līmeni, braucot uz šosejas, taču tā ir vienīgā būtiskā kritika. Toyota RAV4 ir ārkārtīgi uzticams automobilis ar saprātīgām uzturēšanas izmaksām, un, ņemot vērā tā lielo masu, arī degvielas patēriņš ir zems. Noslēpums ir efektīvais hibrīda motors!
Tomēr Toyota standarta aprīkojumā ir nedaudz pieticīga. Piemēram, Active versijai trūkst aklās zonas un lietus sensoru, ko konkurenti tajā pašā cenu kategorijā piedāvā jau standarta komplektācijā. Taču Luxury Limited aprīkojuma līmenī apvienojas viss vajadzīgais attiecībā pret cenu.
Tiem, kuri vēlas visu izbaudīt pilnvērtīgi, vajadzētu apsvērt RAV4 Adventure aprīkojuma līmeni, kas ir par aptuveni 10 000 € dārgāks. Šis izteikti sportiskais modelis izceļas ar 19 collu vieglmetāla diskiem un platākiem riteņu arkām. Speciālas apakšas aizsargplāksnes ļauj izbaudīt braucienu arī sarežģītākos ceļa apstākļos, nebaidoties sabojāt savu auto!
TOYOTA RAV4 SUV 2.0 Dynamic Force (175 hp) Multidrive S Luxury 129kW
Škoda Kodiaq – lielākais vidējās klases pilsētas apvidus automobilis
Cena no | 35,990 € |
Motora jauda no | 1,5 TSI ACT DSG m-Hybrid |
Vislētākais aprīkojums | Selection |
Degviela | benzīns |
Paātrinājums | 9.7 sek. |
Maksimālais ātrums | 207 km/h |
Kombinētais degvielas patēriņš | 6,3 l/100 km |
Jauda | 150 hp 110 kW |
Pārnesumkārba | automāts |
Piedziņa | priekšpiedziņa |
Škoda ir patiesi iecienīta Latvijā. Vācu kvalitāte par saprātīgu cenu – ko gan vairāk vēlēties? Škoda arī pārdošanas apjomos ir vienīgā, kas spēj konkurēt ar Toyota, un Kodiaq modelis vienmēr ir Škoda pārdošanas topā. Kāpēc? Tas ir patiesi liels, plašs un ērts automobilis. Mūsu TOP7 izvēlē Kodiaq ir vienīgais auto, kuru var pārvērst par 7-vietīgu automašīnu, izvēloties papildu paketi. Tas ir ideāli piemērots gan lielām ģimenēm, gan tāliem ceļojumiem.
Kodiaq Selection aprīkojuma līmenis ir tiešām bagāts. Škoda zīmola ideoloģija ir pozitīva to lietotājiem – jau standarta aprīkojumā ir iekļautas svarīgas lietas un vēl vairāk. Piemēram, citi ražotāji bezvadu tālruņu lādēšanu piedāvā tikai papildu aprīkojumā vai dārgākos aprīkojuma līmeņos, taču Škoda Selection tas ir standarta aprīkojumā. Škoda ir pievienojusi arī tālruņu dzesēšanu lādēšanas laikā.
Škoda piedāvā ļoti vienkāršu aprīkojuma līmeņu salīdzināšanu un izvēli. Papildus Selection tiek piedāvāts arī SportLine, kas galvenokārt koncentrējas uz sportisku izskatu un interjeru – būtiskas atšķirības aprīkojuma līmenī nav. Viss, kas pietrūkst Selection standarta aprīkojumā (piemēram, apsildāmie aizmugurējie sēdekļi vai attālinātā klimata kontrole), ir pieejams kā papildu pakete, arī neizvēloties SportLine.
Auto kritiķi uzskata, ka Kodiaq izmērs ir drīzāk mīnuss, nevis pluss. Tiem, kuriem nav vajadzīgas 7 sēdvietas, varētu šķist, ka ar tik lielu automašīnu manevrēt pilsētā nav diez cik ērti. Vēsturiski Kodiaq ir saņēmis kritiku arī par augstāku degvielas patēriņu, taču tagad Kodiaq ir pieejams arī kā uzlādējamais hibrīds. Tomēr katram jāizvērtē individuāli – uzlādējamā hibrīda degvielas patēriņš ir ļoti zems, taču par to jāmaksā gandrīz par 10 000 eiro vairāk nekā par Kodiaq ar benzīna dzinēju.
Izvēloties automobili, pārdomājiet, kam dot priekšroku – spēcīgai pilnpiedziņai, sportiskumam un ātrai gaitai (2,0 TDI SCR 4×4 paātrinās līdz simtam par 2 sekundēm ātrāk nekā tā 1,5 TSI ACT brālis), vai tomēr labprātāk braucat mierīgāk, jo piedzīvojumos meža ceļos dodaties reti.
Piedāvājums no Mobire:
Škoda Kodiaq Sportline 2,0 TSI 4×4 150kW
Peugeot 3008 – 2024. gada stilīgākais pilsētas apvidus automobilis.
Cena no | 32,600 € |
Motora jauda no | Hybrid 136 e-DCS6 |
Vislētākais aprīkojums | Allure |
Degviela | hibrīds: benzīns/elekter |
Paātrinājums | 8.9 sek. |
Maksimālais ātrums | 201 km/h |
Kombinētais degvielas patēriņš | 6 l/100 km |
Jauda | 136 hp 100 kW |
Pārnesumkārba | automāts |
Piedziņa | priekšpiedziņa |
Peugeot 3008 ir auto ar raksturu! Ar savu stilīgo futūristisko izskatu un augsto tehnoloģiju interjeru šis kosmiskais auto lepni ierindojas mūsu topā. Ar šaurajām LED priekšējām gaismām un dinamisko spoileri šis auto ir vienkārši… stilīgs! To apstiprina arī starptautiskās Red Dot auto dizaina balvas iegūšana 2024. gadā.
3008 tiek piedāvāts hibrīda, uzlādējamā hibrīda un pilnībā elektriskā versijā, kā arī divos aprīkojuma līmeņos: Allure (ekonomiskākais) un GT. Līdzīgi kā daudzi citi ražotāji, arī Peugeot ir iekļāvis vairākas jaukas funkcijas no standarta aprīkojuma. Tā kā Peugeot īpašais šarms slēpjas arī tehnoloģijās, piemēram, Peugeot Panoramic i-Cockpit (21 collu izliekts panorāmas ekrāns), tad labāk uzreiz pievērst uzmanību dārgākajam GT aprīkojuma līmenim, lai gan daudz ko var iegādāties kā papildu paketi arī Allure versijai.
Kā kritikas pieturpunktu varētu minēt Peugeot franču augstprātību. Mājaslapa lepojas ar vadītāja palīgsistēmām, piemēram, brīdinājumu par šķērssatiksmi un aklās zonas sensoriem, taču aprīkojuma sarakstā tie nav iekļauti. Tāpēc paliek franču noslēpums, ar kuru paketi vai aprīkojuma līmeni tas nāk komplektā.
Tiek lēsts, ka informācijas un izklaides sistēmas ir nedaudz lēnas. Atverot savas programmas uz futūristiskā un izliekta ekrāna, cerības ir augstas, un katrs palēninājums nepaliks nepamanīts. Tomēr, neskatoties uz kritiku, nevar noliegt, ka, Peugeot 3008 ir stilīgs un mūsdienīgs automobilis.
Kia Sportage – pievilcīgs un ietilpīgs SUV
Cena no | 28,690 € |
Motora jauda no | 1,6 T-GD 2WD |
Vislētākais aprīkojums | LX Plus |
Degviela | benzīns |
Paātrinājums | 10,3 sek. |
Maksimālais ātrums | 189 km/h |
Kombinētais degvielas patēriņš | 6,6 l/100 km |
Jauda | 150 hp 110 kW |
Pārnesumkārba | manuālā |
Piedziņa | priekšpiedziņa |
Kia Sportage ir auto, kas izstaro mūsdienīgu un spēcīgu enerģiju. Bumeranga formas priekšējie lukturi, šaurie aizmugurējie lukturi, stilīgie diski – šis pilsētas apvidus automobilis par savu cenu ir patiesi ievērojams.
Ir vērts neapstāties pie zemākā aprīkojuma līmeņa, proti, LX Plus, jo tam trūkst izliektā ceļa datora, kas Kia automobilī ir nenoliedzami veiksmīgi izstrādāts. Piemēram, kopā ar pagrieziena rādītāju tiek ieslēgta arī atbilstošās puses aizmugurējā kamera, kur var redzēt, kas notiek aiz automašīnas, arī instrumentu paneļa displejā. Šo 12 collu datoru nav iespējams pievienot kā papildu aprīkojumu LX Plus versijai, kas ir aprīkota ar 4,2 collu datoru centrā. Tomēr LX Plus versijā ir iekļauts apsildāms stūres rats – ko citi ražotāji standarta aprīkojumā parasti nepiedāvā.
Jāņem vērā arī tas, ka lētākais modelis ir aprīkots ar manuālo pārnesumkārbu. Tā rezultātā zemākajā aprīkojuma līmenī nav iekļauta adaptīvā kruīza kontrole – Kia to nepiedāvā manuālajām versijām. Automātiskās pārnesumkārbas versija ir nedaudz dārgāka.
Var nepatikt KIA Sportage zemākās aprīkojuma versijas palielināts degvielas patēriņš, tāpēc ieteicams apsvērt iespēju izvēlēties mazākas jaudas dzinējus vai, piemēram, hibrīdu (MHEV). Neskatoties uz šīm niansēm, Kia Sportage izskatās ietilpīgi gan no priekšpuses, gan no aizmugures, tāpēc tas pelnīti ieņēmis savu vietu Mobire TOP 7 sarakstā.
Piedāvājums no Mobire: KIA SPORTAGE 1,6 T-GDI
Nissan Qashqai 2024 – apvidus auto pionieris
Cena no | 26,342 € |
Motora jauda no | MHEV 140 6M/T |
Vislētākais aprīkojums | Visa |
Degviela | hibrīds: benzīns/elektro |
Paātrinājums | 10,2 sek. |
Maksimālais ātrums | 196 km/h |
Kombinētais degvielas patēriņš | 6,3 l/100 km |
Jauda | 140 hp 103 kW |
Pārnesumkārba | manuālā |
Piedziņa | priekšpiedziņa |
Var droši apgalvot, ka Nissan Qashqai ir pilsētas apvidus auto karalis. Kad Qashqai pirmo reizi tika prezentēts 2007. gadā, tas mainīja krosoveru attīstības virzienu. Šis mazais apvidus automobilis bija pirmais, ko mūsdienās iedomājamies kā pilsētas apvidus auto. Ar savu pieredzi daudzu gadu garumā Qashqai ir spējis lieliski apvienot komfortu, drošību un stilu.
Ņemot vērā, ka esam izvēlējušies lētāko aprīkojuma līmeni salīdzināšanai, tad esam apkopojuši dažus trūkumus.
Ja cena jums nav noteicošais faktors, lai izvēlētos lētāko modeli, tad Mobire iesaka izvērtēt Nissan unikālo e-Power hibrīdu. Ja parasti hibrīda dzinējos elektrība un benzīns darbojas paralēli, tad e-Power benzīna dzinējs uzlādē akumulatoru, un elektriskais motors liek riteņiem griezties. Braukšanas pieredze vairāk atgādina elektrisko automašīnu, jo dzinējs darbojas ļoti klusi.
Mobire piedāvājums: NISSAN QASHQAI MHEV
Hyundai Tucson 2024 – tīkama ikdienas automašīna
Cena no | 25,990 € |
Motora jauda no | 1.6 T-GDi 150 h |
Vislētākais aprīkojums | Comfort |
Degviela | benzīns |
Paātrinājums | 10,3 sek. |
Maksimālais ātrums | 189 km/h |
Kombinētais degvielas patēriņš | 6,7 l/100 km |
Jauda | 150 hp 110 kW |
Pārnesumkārba | manuālā |
Piedziņa | priekšpiedziņa |
Hyundai Tucson izceļas ar mūsdienīgo izskatu. Ar stūraino dizainu un hroma apdari uz priekšējā režģa tas izskatās sportisks un stilīgs, lai gan braukšanas pieredze nav sportiski cieta – Tucson ir patīkams un stabils ikdienas auto, kas sniedz maigu braukšanas pieredze.
Standarta aprīkojums Comfort ir vērtējams kā saprātīgs – nav iekļautas visas labākās funkcijas, taču nav arī nozīmīgu trūkumu, izņemot vienu interesantu niansi. Hyundai Tucson Comfort ir pieejama atpakaļskata kamera, bet ne stāvvietas sensori, kas tiek pievienoti tikai augstākiem aprīkojuma līmeņiem. Premium aprīkojuma līmenis ir dārgāks, bet izceļas ar vairākām funkcijām, kuras citur nav atrodamas. Piemēram, ir pieejams dual bluetooth, kas nozīmē, ka vienlaikus var būt pieslēgtas divas ierīces. Ja automašīnu izmanto vairāki cilvēki, tas ir ļoti ērti, jo nav jāmin, kurš telefons tiks atvienots.
Lētākajai versijai ir arī manuālā pārnesumkārba. Tāpat jāņem vērā, ka bāzes modeļa degvielas patēriņš ir liels – lielākais no salīdzinātajiem automobiļiem. Ja degvielas patēriņš ir svarīgs arguments, iespējams, ir vērts apsvērt MHEV vai uzlādējamā hibrīda iespēju.
Hyundai Tucson Premium pilna servisa nomā pie Mobire.
Standarta aprīkojuma salīdzinājums
Pērkot jaunu automašīnu, ir cerības, ka ierastās palīgsistēmas un aprīkojums jau ir iekļautas standarta komplektācijā. Diemžēl tā nenotiek vienmēr, jo daži ražotāji ir savus standarta aprīkojumus samazinājuši līdz minimumam, lai varētu piedāvāt zemu sākumcenu. Mēs esam izveidojuši ērtu tabulu ar vairāk nekā 15 aprīkojuma elementiem salīdzināšanai.
Visām automašīnām standarta aprīkojumā ir Bluetooth brīvroku sistēma un joslu saglabāšanas palīgsistēma, kas ir patīkami. Kā arī visām ir kruīza kontrole, taču mūsdienīgā adaptīvā kruīza kontrole diemžēl nav pieejama visām automašīnām.
Nepatīkami pārsteidz Nissan, jo Qashqai Visia versijā nav priekšējo sēdekļu apsildes un atpakaļskata kameras. Arī Android Auto un Apple CarPlay mūsdienās šķiet pašsaprotamas funkcijas, bet Visia versijā tās pat nav iespējams iegādāties kā papildaprīkojumu (Acenta versijai jau ir pieejamas), kas padara Nissan Acenta izvēli diezgan bezjēdzīgu.
Arī Volkswagen neiekļauj Android Auto un Apple CarPlay standarta aprīkojumā, taču kā papildu aprīkojumu tos var iegādāties. VW Tiguana standarta aprīkojumā City nav iekļautas arī elektriski salokāmi spoguļi, kas pēc Nissan Visia ir pieejami visām pārējām automašīnām.
Ar viszemāko sākuma cenu Hyundai Tucson izskatās pievilcīgāk konkurentu starpā. Piemēram, Comfort aprīkojuma līmenī ir pieejama atpakaļskata kamera, bet nav aizmugurējo stāvvietas sensoru. Jāatzīmē, cik neierasti, ka dārgākā aprīkojuma līmenī Android Auto un Apple CarPlay ir jāizmanto ar vadu. Šķiet, ka problēma ir tā, ka Premium līmeņa navigācijas sistēma vairs nesadarbojas ar šīm ārējām lietotnēm. Pozitīvs pārsteigums ir apsildāmā stūre, kas standarta aprīkojumā ir pieejama tikai Kia automašīnās.
Peugeot 3008 ir interesants un futūristisks auto, kas šajā tabulā konkurē ļoti veiksmīgi, bet zīmolam nav izdevies savās informāciju brošūrās iekļaut būtiskus drošības papildinājumus, piemēram, aklās zonas sensorus un brīdinājumu par šķērsojošu satiksmi. Tas tiek minēts Peugeot mājaslapā, bet ar kādu aprīkojuma līmeni šīs funkcijas ir pieejamas, paliek noslēpums. Atrast vēlamo informāciju, piemēram, par Peugeot 3008 paātrinājuma laiku, arī ir īsts izaicinājums.
Tabula ar vairāk nekā 15 dažādiem aprīkojuma elementiem:
Toyota RAV4 Active | Škoda Kodiaq Selection | Peugeot 3008 Allure | VW Tiguan City | Kia SportageLX Plus | Nissan Qashqai Visia | Hyundai Tucson Comfort | |
Bluetooth hands free | jā | jā | jā | jā | jā | jā | jā |
Joslu ievērošanas palīgsistēma | jā | jā | jā | jā | jā | jā | jā |
Atpakaļskata kamera | jā | jā | jā | jā | jā | nē (tikai nākamā līmeņa komplektācijā) | jā (parkošanās sensori Style komplektācijā) |
Apsildāmi priekšējie sēdekļi | jā | jā | jā | jā | jā | nē (tikai nākamā līmeņa komplektācijā) | jā |
Apple CarPlay Android Auto | jā | jā | jā | nē (tikai nākamā līmeņa komplektācijā vai papildus) | jā | Nē (nav pieejams pat kā papildaprīkojums Visia versijā, pieejams kā papildaprīkojums Acenta versijā, iekļauts N-Connecta aprīkojumā) | jā (bet sākot no Premium līmeņa, tas jāizmanto ar vadu) |
Elektriski salokāmi sānu spoguļi | jā | jā | jā | nē (tikai papildus) | jā | nē (tikai nākamā līmeņa komplektācijā) | jā |
Noguruma noteikšanas sensors | ei | jā | jā | jā | ei | jā | jā |
Lietus sensors | nē (tikai nākamā līmeņa komplektācijā) | jā | jā | jā | jā | nē (tikai nākamā līmeņa komplektācijā) | nē (tikai nākamā līmeņa komplektācijā) |
Adaptīvā kruīza kontrole | jā | jā | jā | nē (tikai nākamā līmeņa komplektācijā) | nē (nav pieejams manuālā ātr.k. ) | jā | nē (sākot ar Premium) |